طرح بورسیه و اشتغال در حوزه شبکه‌های کامپیوتری و امنیت

با تشکر از همراهی شما، لطفاً قبل از ثبت‌نام در طرح بورسیه و اشتغال‌زایی، شرایط زیر را با دقت مطالعه و تأیید کنید:

  • آموزش و انتخاب: در این طرح، به پذیرفته‌شدگان بورسیه آموزشی به مدت ۲۴۰ ساعت در حوزه امنیت و شبکه‌های کامپیوتری ارائه می‌شود. شایان ذکر است که تکمیل فرم ثبت‌نام به معنای پذیرش قطعی نیست؛ پس از بررسی فرم‌ها، مصاحبه‌ای توسط مجری طرح و انجمن انجام خواهد شد و پس از آن، انتخاب قطعی انجام می‌شود.
  • اساتید و کیفیت آموزش: این دوره توسط برترین مدرسان حوزه امنیت و شبکه‌های کامپیوتری برگزار می‌شود. هدف اصلی دوره، ارائه آموزش‌های علمی و کاربردی است که در یکی از معتبرترین و مجهزترین لابراتورهای کامپیوتری کشور ارائه خواهد شد.
  • هزینه‌ها: طبق توافقات انجام‌شده، در مرحله نخست (تا زمان استخدام فراگیران دوره) تمامی هزینه‌‌های دوره توسط مؤسسه ایفل به‌عنوان همکار مجری طرح پرداخت می‌شود.
  • استخدام و اشتغال: مؤسسه ایفل به‌عنوان همکار مجری این طرح، پس از اتمام دوره آموزشی، فراگیران را به شرکت‌های همکار (مانند شاتل، آسیاتک، های‌وب، زیتل و دیگر شرکت‌های مرتبط) معرفی خواهد کرد. فعالیت در این شرکت‌ها به شکل منعطف بر اساس شرایط دانشجویان امکان‌پذیر است تا دانشجویان نیز بتوانند وارد فضای کار بشوند و به اشتغال مشغول شوند. مزایای استخدام در این شرکت ها به شکل کامل (حقوق رسمی، بیمه و‌‌‌‌‌…) ارائه می‌شود.
  • پرداخت بورسیه: فراگیران پس از استخدام در شرکت‌های همکار، مبلغ بورسیه را به‌صورت اقساط از محل حقوق دریافتی خود به مؤسسه ایفل پرداخت خواهند کرد. تا پیش از شروع به کار و ایجاد درآمد، هیچ الزامی برای پرداخت وجه وجود ندارد.
  • تعهد اشتغال: بر اساس قرارداد بین مجری طرح و فراگیران، درصورتی‌که مجری طرح نتواند برای فراگیران در شرکت‌های همکار شغلی پیدا کند، هیچ‌گونه تعهد مالی از سوی فراگیران به مؤسسه ایفل وجود نخواهد داشت.

یادآوری: مزیت اصلی این طرح، ارائه بورسیه برای آموزش‌های کاربردی تا زمان استخدام و تعهد به اشتغال فراگیران است. شما تا زمانی که از طریق مؤسسه ایفل مشغول به کار نشده‌اید، نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای نخواهید داشت و حتی پس از استخدام نیز پرداخت‌ها به‌صورت اقساطی و از محل حقوق شما انجام خواهد شد.

, ,
نوشتهٔ پیشین
کارگاه آنلاین رایگان ارتباط با صنعت

پست های مرتبط

فهرست

درود!

اگر نیاز به پشتیبانی دارید، از طریق تلگرام با ما در ارتباط باشید.
در اسرع وقت، پاسخگوی شما خواهیم بود.

نیاز به پشتیبانی دارید؟