بیانیه انجمن علمی مدیریت صنعتی دانشگاه علوم و تحقیقات در پی ترور دکتر محسن فخری زاده

هوالعظیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا.

از میان مؤمنان مردانى‏ اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى از آنها در انتظارند و تبدیل نکردند. (سوره احزاب آیه 23)

بار دیگر دست پلید استکبارجهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار از آستین نطفه کثیف کودک کش و رژیم جعلی اسرائیل  و فریب خوردگان و جرثومه های مزدورداخلی آنها به خون یکی از فرزندان صالح ملت مسلمان ایران آغشته شد و در نهایت قصاوت و بی رحمی دکتر محسن فخری زاده را به درجه رفیع شهادت رساند.

دکتر محسن فخری زاده مرد جهاد و مبارزه و از یادگاران دوران دفاع مقدس بود و یکی از چهره های علمی و پژوهشی که در طول عمر پرثمرش یادگارهای زیادی از خود بجا گذاشت. او تا آخرین روزهای عمربا برکت خود تلاشی مستمر برای آبادانی و رفاه و امنیت ملت ایران داشت و در عرصه استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای فعال بود و به عنوان رئیس مرکز پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی ایران دغدغه امنیت و سربلندی ملت بزرگ ایران را داشت و در این راه خدمات ارزنده ای انجام داد.

دکتر محسن فخری زاده در کنار فعالیت های فوق با شروع بیماری کرونا در تولید کیت های آزمایشی و تولید واکسن ایرانی نفش برجسته ای بر عهده داشت.

ایادی استکبار جهانی بدانند با به شهادت رساندن این فرزند مومن و خدوم ملت ایران خللی در اراده پولادین فرزندان و عالمان و دانشمندان این کشور ایجاده نخواهد شد بلکه با عزمی جزم و اراده ای قوی ضمن پاسداری ازخون این شهید بزرگوار ، راه اش را جدی تر و محکم تر ادامه خواهند داد.

انجمن علمی مدیریت صنعتی دانشگاه علوم و تحقیقات ضمن محکوم کردن حرکت کورو مزبوحانه دشمنان این مرز بوم و عرض تسلیت و تبریک شهادت این بزرگوار به محضر امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری و دولت جمهوری اسلامی و خانواده گرانقدر آن شهید از مقامات مسئول درخواست رسیدگی و شناسائی و معرفی آمران و عاملان این حرکت رذیلانه و مجازات آنها را خواستار است.

انجمن علمی مدیریت صنعتی دانشگاه علوم و تحقیقات

08/09/1399

, , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ بعدی
پیام تسلیت حاج قاسم سلیمانی

پست های مرتبط

فهرست