پیام تسلیت حاج قاسم سلیمانی

بسم اللّه‌الرحّمن‌الرّحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضی‌ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، نابغه نظامی ایران و فرمانده نیروی قدس سپاه، روز جمعه 13 دیماه 1398 به آرزوی دیرینه خود رسید و در نزدیکی فرودگاه بغداد، به شهادت رسید.
اینک که بزرگ‌مرد عرصه اخلاق و جهاد، دعوت حق را لبیک و به خیل یاران شهیدش پیوست، دل‌های امیدوار به جبهه‌ مقاومت را اگرچه داغدار، اما مصمم‌تر نمود و آنان را به تحقّق وعده الهی امیدوارتر از پیش ساخت.
ما اساتید، دانشجویان و اعضاء انجمن علمی مدیریت صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی، عامل این جنایت را جز منادی دروغین آزادی و انسانیت یعنی آمریکای مستکبر و شخص رییس‌جمهور منفورش نمی‌دانیم و در انتظار انتقامی سخت، با اتکاء بر فرهنگ والای اسلام و ایران به ویژه ادبیات و فرهنگ مقاومت، از تهاجم فرهنگی، سیاسی و نظامی این شیطان بزرگ، منزجرانه تبرّی می‌جوییم.
کوردلان اسرائیلی و آمریکایی، بدانند که قطره قطره خون شهدا و سرداران ایرانی، سربازان رهبری می‌شوند برای پشتیبانی از مقتدایمان امام سید علی خامنه ای، که در راه امام و پیشوایمان محکم تر قدم بر خواهیم داشت.
ایادی کفر بدانند عمار ها و مختارها دارد این خاک پاک ایران زمین و انتقام سختی به رهبری مولا و مقتدایمان، امام خامنه از شما خواهیم گرفت.
بی‌گمان راه سردار دل‌هایمان «حاج قاسم سلیمانی» را ادامه خواهیم داد و مدافع آرمان‌های امام، مقام معظم رهبری، انقلاب و شهدای سرافراز خواهیم بود.

انجمن علمی مدیریت صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی
واحد علوم و تحقیقات

, , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
بیانیه انجمن علمی مدیریت صنعتی دانشگاه علوم و تحقیقات در پی ترور دکتر محسن فخری زاده
نوشتهٔ بعدی
تبریک روز دانشجو ۱۴۰۰

پست های مرتبط

فهرست